Projektowanie logo dla Twojej marki: samouczek krok po kroku

5 kwietnia 2021

Blog

29 / 100

Logo to często najbardziej rozpoznawalne elementy firmy. Zajmują bardzo mało miejsca, ale mogą przekazać wizję i wartości firmy. Proces tworzenia wymaga pewnej refleksji i wiedzy. Dowiedz się, jak stworzyć logo w tym samouczku autorstwa naszego eksperta projektanta.

Logo jest symbolem Twojej marki i chociaż nie zajmuje zbyt dużo miejsca, ma potężny cios. 

Twoje logo musi być widoczne wszędzie – zarówno w Internecie, jak iw świecie rzeczywistym. Musi być widoczny w mediach społecznościowych, filmach, podpisach e-mailowych, produktach fizycznych i nie tylko. 

Pomyśl o marce takiej jak Apple. Jasne, jej produkty są bardzo rozpoznawalne. Jednak w miarę jak smartfony i komputery będą coraz bardziej do siebie podobne, jego logo pozostanie całkowicie unikalnym i łatwo rozpoznawalnym identyfikatorem marki. 

Ale nie myl się – logo nie są przeznaczone tylko dla dużych firm bez twarzy. Każda firma, a nawet osoba, która chce się wyróżnić i promować świadomość marki, potrzebuje logo. 

Tworzenie logo nie jest jednak prostym i łatwym procesem i zależy od wielu czynników, od czcionek po kolory i nie tylko. Odkryjmy, jak stworzyć logo w tym przewodniku krok po kroku.Dowiedz się, jak stworzyć animowane logo z emblematem za pomocą Elementora

Spis treści

Dlaczego Twoja marka potrzebuje logo?

Prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach wymaga od marek wyjścia poza granice swoich czterech ścian lub, w przypadku sieci, strony ich witryn. 

Ale w chwili, gdy opuścisz zabezpieczenia swojej witryny, Twoja marka może zostać zagłuszona przez wszystkich domagających się uwagi. Dlatego Twoje logo musi podążać za Tobą, gdziekolwiek jesteś – zarówno w Internecie, jak iw świecie rzeczywistym. 

  • Media społecznościowe
  • kanały RSS
  • Infografiki
  • eBooki i oficjalne dokumenty
  • Niestandardowe zdjęcia ze znakami wodnymi 
  • Filmy z markowymi kartami tytułowymi
  • Ulotki i inne zasoby cyfrowe lub drukowane
  • Podpisy w wiadomościach e-mail
  • Wizytówki i inne zabezpieczenia
  • Produkty

A jeśli zrobisz to dobrze, możesz odnieść kilka ważnych korzyści:

Wyróżnij swoją markę

Posiadanie unikalnego logo przede wszystkim pomoże Twojej marce wyróżnić się bardziej niż te, które używają nudnego logo giełdowego, takiego, które jest trudne do rozszyfrowania lub nie ma go wcale. 

Oto trzy wspaniałe przykłady unikalnych logo mrożonego jogurtu na Twitterze :

wyszukiwarka-twitter-mrożony-jogurt

Podczas gdy bawią się podobnymi kolorami, każdy z nich ma bardzo odrębny i wyróżniający się styl, dzięki czemu każda marka jest łatwa do zauważenia w opakowaniu.

Popraw rozpoznawalność marki

Pamiętaj, że im więcej robisz, aby promować swoją markę poza witryną, tym większa będzie Twoja widoczność. 

Oto logo Menchie na stronie internetowej firmy:

Witryna internetowa Menchies

Tutaj jest na Facebooku : 

menchies-on-facebook

A oto na DoorDash :

Menchie na drzwiach

Konsekwentne używanie tego samego, przyciągającego wzrok i zapadającego w pamięć projektu, z platformy na platformę, zwiększa rozpoznawalność marki w tym procesie. 

Nadaj ton swojej marce

Strategicznie zaprojektowane logo może wiele powiedzieć komuś o Twojej marce. 

  • W jakiej branży pracujesz
  • Jakie rozwiązania oferujesz
  • Jaką osobowość ma Twoja marka

Tak więc dobrze zaprojektowane logo może wiele zdziałać, aby nadać odpowiedni ton Twojej marce . Po prostu uważaj, aby nie przesadzić z nim. 

Weźmy na przykład Pinkberry :

logo-pinkberry-na-stronie-internetowej

Jego logo mogło być dosłowną ilustracją mrożonego jogurtu lub polew owocowych. Jednak projektant wybrał bardziej abstrakcyjną koncepcję. 

Wirujący symbol przypomina zawirowane froyo. A zielony liść wystający z wierzchołka to nie tylko powiedzenie: „Hej, jesteśmy zdrową alternatywą dla lodów!” Wraz z czerwono-różowym zawijasem wygląda jak jabłko.

Jak zaprojektować logo: przewodnik krok po kroku

Projektując logo swojej marki, chcesz osiągnąć wiele rzeczy. Chcesz, żeby to było: 

  • Wyjątkowe, zwłaszcza w porównaniu z logo konkurencji. 
  • Dobrze zaprojektowany, z dobrą równowagą, układem i harmonią.
  • Łatwe do zrozumienia, nawet na pierwszy rzut oka. 
  • Rozpoznawalny w każdym rozmiarze.
  • Jasne, kim jesteś i o co ci chodzi. 

A oto jak to zrobisz:

Krok 1: Zdefiniuj tożsamość marki

Logo to tylko część wizerunku Twojej marki – elementy wizualne, które łączą się, aby oddać styl i osobowość marki. 

Weźmy na przykład Steve’a Jobsa. To on w 2007 roku ogłaszający iPhone’a :

steve-jobs-apple-prezentacja

Jobs chciał stworzyć dla siebie jednolitą lub wizualną tożsamość. Dlatego zlecił projektantowi mody Issey Miyake stworzenie dla niego wyglądu .

Czarny golf, niebieskie dżinsy i białe keds to jego znak rozpoznawczy przez ponad dekadę. 

A co powiedziała nam jego garderoba? Powiedział nam, że ten człowiek ma obsesję na punkcie prostoty, czystego projektu i dbałości o szczegóły. Wskazuje również na chęć tworzenia rzeczy, które są przyszłościowe i nie zestarzeją się w przyszłym tygodniu, w przyszłym roku lub nawet za 10 lat. 

Są to rzeczy, które logo, obrazy marki i wszechogarniająca tożsamość marki powinny być w stanie powiedzieć nam o firmie lub osobie.

Aby zaprojektować logo, które będzie odpowiednio postrzegane przez odbiorców, musisz najpierw ustalić tożsamość swojej marki. Zacznij od zadania sobie następujących pytań:

  • Jak podsumowałbyś, czym zajmuje się Twoja marka? 
  • Dlaczego wybrałeś swoją niszę? 
  • Jakie są podstawowe wartości Twojej marki? 
  • Jakie 3 przymiotniki opisują osobowość Twojej marki? 
  • Co oferuje Twoja marka, czego konkurenci nie mogą lub nie mogą?
  • Kto jest waszym dobiorcą docelowym? I dlaczego? 
  • Jakie są 3 powody, dla których Twój idealny klient lub użytkownik wybierze Twoją markę zamiast innej?
  • Jaka jest główna reakcja emocjonalna, jakiej oczekujesz od klientów po pracy z Tobą lub zakupach u Ciebie?

Zapisz swoje odpowiedzi. Czy są jakieś wzorce w użytych słowach kluczowych? Czy jest tu jasna historia o tym, kim jesteś, dlaczego robisz to, co robisz i komu służysz? 

Gdy zrozumiesz tę większą tożsamość i historię swojej marki, znacznie łatwiej będzie Ci zaprojektować logo, które zawiera wszystko.

Krok 2: Badanie konkurencji

Chociaż chcesz zaprojektować logo, które będzie unikalne dla Ciebie, powinieneś nadal zapoznać się z logo używanymi przez twoich konkurentów. 

Zwróć szczególną uwagę na logo konkurentów, którzy dobrze sobie radzą z publicznością i tych, którzy walczą. Chociaż logo nie wystarczy, aby przekonać kogoś do konwersji, może mieć na to pewien wpływ, powiedzmy, jeśli agencja projektowa ma logo, które wygląda tak, jakby zostało utworzone w programie Microsoft Paint.

Spójrz na 5 do 10 logo konkurentów i zadaj sobie pytanie: 

  • Co ci się podoba w każdym z nich? Dlaczego? 
  • Czego nie lubisz? Dlaczego? 
  • Co byś zrobił, aby ulepszyć ich projekty? 
  • Jak wyglądają ich logo na innych platformach – zwłaszcza gdy pojawiają się w mniejszych rozmiarach? 

Jest tu kilka naprawdę dobrych lekcji. Możesz również poczuć się zainspirowany po przejrzeniu logo konkursu.

Krok 3: Burza mózgów

Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby sesja burzy mózgów nad logo poszła w dobrym kierunku: 

  • Idź do Dribbble lub Behance i rozejrzyj się.
  • Wyszukaj „inspirację logo” na Pintereście .
  • Odwiedź niektóre ze swoich ulubionych witryn i aplikacji i sprawdź ich logo. 
  • Wybierz się na spacer po okolicy lub w centrum miasta i spójrz na oznakowanie.
  • Przyjrzyj się najczęściej używanym produktom w domu lub biurze. 

Zapisz logo, które naprawdę lubisz, w moodboard. 

Pinterest to dobre miejsce do zrobienia tego, ponieważ umożliwia przypinanie do tablicy obrazów znalezionych na Pinterest oraz z internetu. Możesz także przesłać własne zdjęcia.

Oto tablica inspiracji logo stworzona przez agencję Fivestar Branding :

fivestarbranding-pinterest-moodboard

Zapisując wszystkie logo w jednym miejscu, znacznie łatwiej jest dostrzec wśród nich trendy: 

  • Czy są typy czcionek, które lubisz? 
  • Jaki styl logo jest najbardziej rozpowszechniony? 
  • Czy jest jakiś kolor, który naprawdę do Ciebie pasuje? 

Cofnij się o krok i naprawdę zastanów się, na co patrzysz i co mówi Ci ta kolekcja logo. 

Zacznij szkicować kilka pomysłów (nie więcej niż 3), które Twoim zdaniem będą dla Ciebie dobre. Nie musisz robić nic formalnego. Na razie tylko szorstkie czarno-białe szkice.

Krok 4: Wybierz rodzaj logo

To jest ta część ćwiczenia projektowego, w której ustalasz, jaką strukturę powinno mieć Twoje logo. 

Celem jest wybranie takiej struktury, która nie tylko przypadnie Ci do gustu, ale także będzie odpowiadać rodzajowi firmy, którą prowadzisz, i jej wartościom. 

Oto najpopularniejsze rodzaje logo do wyboru:

Monogram

To jest logo z monogramem dla American Education Services : 

aes-monogram-logo

Logo z monogramem zawiera tylko inicjały lub pierwszą literę nazwy marki. 

Jest to przydatne w przypadku marek, które mają naprawdę długie nazwy i w przeciwnym razie zbyt trudno jest zmieścić się w małej przestrzeni logo. Możesz również użyć monogramu, jeśli Twój akronim jest bardziej znany niż pełne imię i nazwisko (np. ASPCA zamiast American Society for the Prevention of Cruelty to Animals).

Znak słowny

To jest logo ze słowem Friendly’s : 

przyjazne-logo-wordmark

Logo Wordmark zawiera pełną nazwę marki i nic więcej. 

Jest to przydatne dla firm, które chcą używać charakterystycznej typografii, aby opowiedzieć ludziom trochę o firmie i jej działaniach. 

W przypadku Friendly’s styl retro cursive pozwala ludziom poznać jedną z dwóch rzeczy – albo jest to stara marka, albo lodziarnia, która chce sprawić, by klienci poczuli się, jakby cofnęli się w czasie. W tym przypadku dzieje się tak, ponieważ Friendly’s istnieje od 1935 roku.

Obrazowy

To jest obrazkowe oznaczenie Lululemona :

lululemon-pictorial-logo

Logo graficzne zawiera tylko symbol lub ikonę. 

Jest to przydatne dla firm sprzedających produkty, w których symbol może ściśle pasować do projektu, nie rozpraszając uwagi użytkowników. Możesz również użyć go na stronie internetowej i w mediach społecznościowych, aby dodać małe, markowe akcenty.

Połączenie

Oto niedawno przeprojektowane logo kombinacji Burger King : 

logo-combo-burgerking

Logo złożone zawiera zarówno znak słowny (lub monogram), jak i symbol. 

Można się tym bawić na wiele sposobów, ale wybory, których dokonujesz, powinny ponownie odzwierciedlać ogólny styl i ofertę Twojej marki. 

Miejsce, w którym umieścisz symbol i kierunek, w którym wszystko układasz, może wysyłać różne sygnały. Na przykład logo z wyższą kombinacją może wydawać się mocniejsze i bardziej imponujące niż logo wyrównane poziomo. A rozmiar symbolu w porównaniu z tekstem również wyśle ​​inną wiadomość.

Maskotka

Oto logo maskotki Mailchimp :

logo-maskotka-mailchimp

Logo maskotek może być znakami graficznymi lub kombinacjami logo. Wszystko zależy od tego, jak rozpoznawalna jest maskotka Twojej marki lub jak wszechobecna będzie w całym marketingu. 

Ten typ logo jest podobny do znaku graficznego, ponieważ można użyć symbolu, aby podążać za użytkownikami. Główna różnica między maskotką a obrazem polega jednak na tym, że maskotka ma na celu stworzenie bardziej lekkiej i zabawnej atmosfery.

Abstrakcyjny

Oto abstrakcyjne logo Adidasa : 

adidas-abstract-logo

Logo abstrakcyjne może zawierać tylko symbol geometryczny lub kombinację słów i symbol. Jednak element graficzny w logo nie może być realistycznym przedstawieniem czegoś (np. Małpy Mailchimpa). 

Musi to być abstrakcyjna koncepcja związana z marką lub konkretnym elementem, z którego są znane (np. Paski Adidasa). 

Jest to przydatne dla firm, które wytwarzają nowatorskie produkty lub świadczą przełomowe usługi. Jeśli trudno jest podsumować to, co robisz za pomocą znaku graficznego, ale nie chcesz polegać wyłącznie na nazwie firmy, jest to dobra opcja.

Godło

To jest logo-emblemat MINI USA :

logo-godło-miniusa

Logo emblematów wygląda jak rzeczywisty emblemat, tarcza, herb lub etykieta. 

Jest to przydatne dla firm, które mają silne, tradycyjne wartości lub mają długą i dobrze znaną historię. Logo z emblematem jest powszechnie używane przez instytucje edukacyjne i agencje rządowe. Mogą go używać inne rodzaje firm – po prostu pamiętaj o kształcie emblematu, który wybierzesz, ponieważ każdy z nich ma inne znaczenie.

Krok 5: Wybierz odpowiednią typografię

Po wybraniu stylu logo wykonałeś już większość pracy, aby określić, jakiego rodzaju typografii należy użyć.

Czcionki szeryfowe

Nowoczesne logo dobrze współgrają z tradycyjnymi czcionkami szeryfowymi. Kiedy czcionka wygląda tak, jakby mogła pojawić się na stronach drukowanej gazety lub książki, nadaje jej poczucie autorytetu i dojrzałości. Logo anatome jest wykonane w nowoczesnym stylu: 

anatome-modern-logo

Czcionki szeryfowe dobrze komponują się z nowoczesnymi logo, które wydają się być minimalistyczne, bardziej tradycyjne i charakterystyczne. Świetnie sprawdzają się w przypadku marek o wartościach i tradycjach starej szkoły. 

Aptekarz powyżej jest dobrym przykładem. Termin aptekarz jest dziś rzadko używany, a ponadto fakt, że mówi on London Apothecary, pokazuje, że marka ta stara się wyróżniać, promując tradycje i wartości starej szkoły w dzisiejszych czasach, a ta konkretna czcionka ma długą drogę pomagając w promowaniu tego poczucia autorytetu.

Czcionki bezszeryfowe

Klasyczne logo dobrze współgra z bardzo prostymi czcionkami bezszeryfowymi. Zasadniczo potrzebujesz czcionki, która nie ma przypisanego czasu ani miejsca i takiej, której możesz realistycznie używać przez dziesięciolecia. Logo Bank of America jest wykonane w klasycznym stylu:

bankofamerica-classic-logo

To logo Sans Sarif byłoby odpowiednie w każdej epoce, czy to w latach 50., 80., czy teraz. Tworzy poczucie ciągłości, stabilności i bezpieczeństwa oraz budzi zaufanie.

Czcionki o stałej szerokości

Czcionki o stałej szerokości wyświetlają znaki o tej samej szerokości i są zaprojektowane tak, aby same były łatwiejsze do odczytania i łatwiejsze do zidentyfikowania. 

ISSS 2019 , który zajmuje przestrzeni, włączyła Roboto Mono czcionki, aby litery wyróżniać się w swoim okrągłym logo.

isss2019

Używanie czcionki o stałej szerokości zapewnia korzyści w postaci łatwego wyrównania i czytelności, co jest szczególnie przydatne, jeśli samo logo jest małe. Ponadto, ponieważ był używany w programowaniu, aby ułatwić identyfikację znaków w długich wierszach kodu, może być szczególnie powiązany z logo firm zajmujących się komputerami lub technologią. 

Czcionki odręczne

Logo napisane odręcznie lub odręcznie będzie oczywiście wymagało użycia czcionki kursywnej lub kręconej. To, który wybierzesz, zależy od tego, jak formalnie chcesz, aby Twoja marka wyglądała. Bardziej tradycyjna kursywa nada Twojej marce zapięty wygląd, a luźny odręczny styl będzie bardziej zrelaksowany i otwarty.

Logo hotelu Sydney jest wykonane ręcznie w stylu:

thesydney-cursive-logo

Świetnie sprawdzają się w przypadku marek, które chcą przekazać poczucie ciepła i życzliwości – tak jak powyższy przykład dotyczący gościnności. Ręcznie rysowane logo sprawdza się również w przypadku soloprenarzy i przedsiębiorców, którzy chcą, aby ich logo wyglądało jak odręczny podpis, tylko taki, który wygląda ładniej niż typowy bałagan bazgrołów, który widzimy w prawdziwym świecie.

Wyświetl czcionki

Czcionki ekranowe to dość szeroka kategoria obejmująca różne czcionki drukowane i wyświetlane przy użyciu czcionek o dużym rozmiarze. Można je włączyć do logo, aby stworzyć niepowtarzalne logo, które się wyróżnia. 

Logo SpaceX jest dobrym przykładem czcionki ekranowej z elementami futuryzmu. To szczególne logo wykorzystuje geometryczne kształty i niekonwencjonalne litery:

spacex-modern-logo

Być może w tym przypadku termin czcionka wyświetlana jest mało powiedziany. Logo SpaceX jest wyraźnie i dumnie wyświetlane na ich rakietach, aby wszyscy mogli je zobaczyć z daleka. 

W przypadku firm technologicznych i naukowych, które wszędzie wyświetlają swoje logo (NASA, Boeing itp.), Czcionki wyświetlane są szczególnie kuszące. 

Krok 6: Wybierz kolory swojego logo

Teraz kolor jest jednym z najważniejszych elementów wizerunku i tożsamości marki. Więc prawdopodobnie masz już paletę kolorów wybraną dla swojej marki. 

Ale jak decydujesz, które kolory chcesz umieścić w swoim logo? 

Psychologia kolorów uczy nas, że kolor wpływa na sposób, w jaki ludzie patrzą na rzeczy lub na nie reagują. Weźmy na przykład jasnozielony. Użyty w logo Home Chef sugeruje, że ich produkty do przygotowania posiłków są zdrowe:

homechef-green-logo

Wiodące firmy od dawna o tym wiedzą i dlatego większość ich logo jest projektowana w jednym z następujących podstawowych kolorów:

  • Zielony (zdrowie, przyjazność dla środowiska)
  • Niebieski (stabilność, bezpieczeństwo)
  • Fioletowy (jakość, autentyczność)
  • Czerwony (aktywność, podniecenie)
  • Pomarańczowy (energia, ekstrawersja)
  • Żółty (optymizm, życzliwość)

Nie wierzysz mi? Serwis Canva zebrał logo niektórych czołowych firm na całym świecie. Oto, gdzie ich logo przypada na spektrum kolorów:

25 canva logo colors top companies

Więc zacznij po prostu. Skup się na emocjach numer jeden, które chcesz, aby ludzie odczuwali lub przymiotniku, który chcesz, aby kojarzyli im się z Twoją marką. Następnie szybko zidentyfikuj kolor, który opowiada tę historię.

Krok 7: Stwórz swoje logo

Na tym etapie wszystkie badania i planowanie są zakończone. Teraz musisz faktycznie zaprojektować logo. 

Masz kilka możliwości: 

  1. Zaprojektuj go od podstaw w programie Illustrator . 
  2. Użyj narzędzia do tworzenia logo, takiego jak Designhill , znajdź odpowiedni szablon, a następnie dostosuj projekt.
  3. Skorzystaj z narzędzia do tworzenia logo i użyj jednej z sugerowanych opcji w obecnej postaci. 

Niezależnie od tego, jak to zrobisz, Twoje kolejne kroki będą takie same:

Krok 1: Wyeksportuj logo

Nigdy nie wiesz, na jakim urządzeniu lub na jakim ekranie pojawi się Twoja witryna, więc Twoje logo powinno być w skalowalnym formacie. EPS, AI i SVG to najlepsze formaty plików wektorowych dla logo. 

Zwykle WordPress nie pozwala na przesłanie żadnego z tych formatów do Twojej witryny. Możesz jednak zainstalować wtyczkę SVG Support , która pozwoli na użycie logo SVG.

Krok 2: Rozmiar dla WordPress

Oto, czego chce WordPress:

  • Do 256 MB
  • 180 x 60 pikseli
26 wordpress logo dimensions

Podczas gdy ustawienia Customizer WordPress są bardzo ograniczone, jeśli chodzi o dodawanie logo do Twojej witryny, użytkownicy Elementor Pro mogą wprowadzić więcej zmian za pomocą Widżetu Logo witryny .

Dzięki tej funkcji możesz dostosować swoje logo: 

  • Szerokość
  • Maksymalna szerokość
  • Nieprzezroczystość
  • Filtry CSS
  • Typ obramowania
  • Promień graniczny
  • Czas trwania przejścia
  • Animacja najechania kursorem

Aha, a jeśli chcesz się trochę zabawić swoim logo, możesz również animować je za pomocą Elementora .

Krok 3: Zapisz go w swoim przewodniku po stylu

Gdy Twoje logo zostanie zaprojektowane, wyeksportowane i przesłane do Twojej witryny, oficjalnie stanie się częścią obrazu Twojej marki. Dlatego też należy go dodać do przewodnika po stylach projektowania stron internetowych .

Oprócz uwzględnienia logo w takiej postaci, w jakiej zostało zaprojektowane dla witryny, nie zapomnij również dołączyć alternatywnych wersji. Możesz zobaczyć kilka przykładów tego, jak radzą sobie z tym przewodniki stylistyczne innych firm . 

Zasadniczo chcesz utworzyć opcje dla różnych kolorów tła, odwróconych schematów kolorów, a także różnych orientacji logo.

Typowe błędy w projektowaniu logo, których należy unikać

Logo jest kluczową częścią Twojej marki. Więc musisz zrobić to dobrze. 

Aby pomóc Ci uniknąć niektórych pułapek, oto najczęstsze błędy, które widzimy w projektowaniu logo: 

  • Logo jest zbyt ogólne i wygląda jak podróbka standardowej ikony lub grafiki, którą widzisz wszędzie. 
  • Wygląda zbyt podobnie do logo innej firmy, co prowadzi do nieporozumień.
  • Jest zbyt dosłowny (jak młotek do budowy) i wygląda amatorsko.
  • To jest zbyt proste i nudne. 
  • Jest zbyt skomplikowany lub zajęty, więc trudno powiedzieć, co to powinno być.
  • Nie jest skalowalny i czasami wygląda na ziarnisty i słabo wykonany.
  • Nie opowiada historii ani nie przekazuje żadnej osobowości. 
  • Opowiada złą historię i nadaje marce zły ton. 

Jest dużo czasu na zaprojektowanie logo dla Twojej marki. Więc uważaj. Skorzystaj z 7 kroków opisanych powyżej, aby powoli, ale pewnie zaplanować, jak powinna wyglądać każda część Twojego logo i dokładnie wiedzieć, dlaczego dokonałeś tych wyborów projektowych.

Stwórz logo i spraw, by Twoja marka była bardziej rozpoznawalna

Chociaż możesz pomyśleć, że tworzenie logo jest dość prostym procesem, tak nie jest. Przy tak dużej liczbie logo potrzeba trochę przemyślenia, aby stworzyć taki, który jest naprawdę wyjątkowy i zgodny z wizją Twojej marki. 

Istnieją pewne wybory związane z rodzajem logo, odpowiednimi kolorami i komplementarnymi czcionkami, które należy wziąć pod uwagę, zanim zaczniesz je tworzyć.

W końcu Twoje logo będzie widoczne wszędzie – od podpisów e-mailowych, artykułów papierniczych, na produktach, ebookach, filmach, a może nawet na rakietach! 

Więc nie zwlekaj i upewnij się, że zaczynasz swoją podróż do stworzenia trwałego, zapadającego w pamięć i niepowtarzalnego logo.

Wypełnij brief strony WWW a w ciągu 24h otrzymasz darmową wycenę!

Zamów darmową wycenę
budowy strony internetowej


Opisz nam w kilku słowach wizję swojej strony, jak miałaby wyglądać i jakie funkcje mieć wbudowane. Pozwoli to nam już na wstępie przedstawić zakres cenowy wykonania takiej strony.

Zapytanie można do nas przesłać również bezpośrednio
na poniższy adres e-mail: biuro@seobit.pl