Regulamin strony internetowe Radom
Profesjonalna strona internetowa dla Ciebie i Twojej firmy
>>>>>>>>> REGULAMIN OFERT <<<<<<<
- Wystawiającym oferty jest firma “SEOBIT WALDEMAR KAŹMIERCZAK”, zwaną dalej Sprzedającym lub Firmą SEOBIT.
- Osoba dokonująca zakupu oferty, zwaną Kupującym, dokonuje zakupu usługi wykonania strony – sklepu internetowego na podstawie ustalonego z Klientem projektu.
- Materiały: treść, zdjęcia, nazwę domeny, wytyczne- na stronę należy wysyłać w jednym pliku tekstowym na adres biuro@seobit.plod razu po zakupie oferty co przyspieszy i ułatwi tworzenie.
- Zgodnie z art. 384. $ 1. Kodeksu Cywilnego, treść niniejszego Regulaminu jest wiążąca dla każdej ze stron transakcji. Regulamin dotyczy wszystkich zamówień ze stron firmy SEOBIT.PL, SEOBIT.EU, SEOBIT.ORG, SEOBIT. WAW.PL, oraz realizowanych za pośrednictwem serwisu Allegro.pl.
- Złożenie zamówienia lub dokonanie opłaty jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Kupujący wyraża zgodę na przesłanie faktury/paragonu drogą elektroniczną na adres email podany przez klienta. Faktura wystawiana jest po zakupie jeśli kupujący wpisze dane do faktury oraz NIP. W pozostałych przypadkach wystawiany jest paragon i wysyłany elektronicznie.
- Aukcje dotyczą usługi stworzenia strony/sklepu internetowego z kilkoma podstronami, mogącymi zawierać slidery i banery, galerie zdjęć, rozwijane menu, interaktywna mapa Google, filmy, favicon, blog, formularze kontaktowe, informacja o cookies, ikony, system aktualności i cenniki. Treści potrzebne do stworzenia strony internetowej przesyła Klient. Większe projekty, inne funkcjonalności należy wcześniej uzgodnić.
- Strona może zawierać wymienione w opisie oferty/aukcji dodatki oraz funkcjonalności. Elementy, nie ujęte w opisie oferty/aukcji nie są wykonywane lub podnoszą koszt usługi jeśli SEOBIT dodatkowe funkcjonalności jest w stanie wykonać. Dodatkowe funkcje trzeba uzgodnić przed zakupem! Firma SEOBIT nie ponosi odpowiedzialności za treści dostarczone przez Zamawiającego.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy jeśli w ciągu 14 dni od zakupu nie dostarczono mu wykonanej strony lub projektu. Jeśli sprzedający wykonał projekt strony zwrot jest niemożliwy.
- SEOBIT zastrzega sobie prawo do rezygnacji z tworzenia projektu, jeśli uzna, że wymagania Klienta wychodzą poza jego ofertę/kompetencję.
- Klient powinien przesłać całą treść strony wraz z wytycznymi w jednym dokumencie tekstowym wraz z wpisy bloga do pozycjonowania strony.
- Czas tworzenia strony – do 7 dni roboczych od przesłania kompletnych materiałów. Kolejny etap to poprawki, które nie powinny przekroczyć 7 dni!
Czas poświęcony przez SEOBIT na stronę klienta to maksymalnie 14 dni od zakupu. - Klient, po otrzymaniu zrealizowanej strony www, nie ma prawa usuwać elementów identyfikujących twórcę projektu (info o autorze w stopce).
- Wszelkie materiały dostarczane przez Kupującego nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. Odpowiedzialność za nie spoczywa na Kupującym.
- Firma SEOBIT Waldemar Kaźmierczak nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, które spowodowane zostały z przyczyn niezależnych, takie jak kataklizmy, działanie czynników i osób trzecich, przerwy w dostawie energii elektrycznej, Internetu, uszkodzenie sprzętu komputerowego.
- SEOBIT preferuje kontakt email – biuro@seobit.pl– działam 7 dni w tygodniu. Po zakupie proszę podać email do kontaktu i wysłania faktury..
- Po zakupie proszę wysłać na biuro@seobit.pl materiały na stronę: Nazwę domeny, nazwy podstron w menu, treść podstron, kategorie sklepu, zdjęcia jeśli klient ma swoje, inne wytyczne do projektu. Jeśli klient ma swoją domenę i serwer to proszę przesłać dostęp do panelu domeny/serwera.
- Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w przypadku nie dostarczenia materiałów przez zamawiającego oraz utrudniony kontakt z zamawiającym.
- Sprzedający w czasie realizacji korzysta z posiadanych przez siebie płatnych banków zdjęć lub obrazów tworzonych przez sztuczną inteligencję. Na życzenie klienta istnieje możliwość użycia innych zdjęć płatnych, ale ich zakup Zamawiający dokonuje we własnym zakresie.
- SEOBIT po dokonaniu zakupu przez Kupującego wystawia Kupującemu fakturę i wysyła na podany przez Kupującego adres e-mail.
- Jeśli kupujący zakupi aukcję i w ciągu 14 dni nie prześle materiałów i wytycznych do strony to zlecenie jest traktowana jako zakończone i zrealizowane bez możliwości zwrotu wpłaty czy żądania wykonania usługi.
- Większe realizacje; strony z duża ilością zakładek, sklepy z dużą ilością kategorii czy elementy strony nieujęte w ofercie należy uzgadniać indywidualnie.
- Pomoc techniczna- SEOBIT oferuje bezterminowa pomoc techniczna dla stron umieszczonych na serwerach SEOBIT. Klient ma obowiązek dbać o stronę www, aktualizować motywy, wtyczki i wordpresa i dbać o zabezpieczenie strony przed włamaniem używając trudnych haseł.
- Istnieje możliwość zdalnej pomocy poprzez zdalny pulpit jeśli klient ma problem z edycją i potrzebuje wsparcia.
- Nie wykonuję stron dla innych agencji jako podwykonawca bez uzgodnienia.
- Klient, po otrzymaniu zrealizowanej strony www, nie może usuwać elementów identyfikujących twórcę projektu (info o autorze w stopce).
- Wszelkie materiały dostarczane przez Kupującego nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich. Odpowiedzialność za nie spoczywa na Kupującym.
- SEOBIT gwarantuje poprawne działanie strony pod warunkiem dbania przez klienta o stronę w tym bieżące aktualizacje wtyczek, motywu, Wordpresa.
- Po przekazaniu strony www i dostępu do panelu strony SEOBIT nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia strony przez klienta. Edycję strony należy prowadzić rozważnie, robiąc wcześniej kopię bezpieczeństwa.
- SEOBIT nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonalność i awarie wtyczek firm trzecich zainstalowanych na stronie www klienta. Seobit nie ponosi odpowiedzialności za wdrażane przez twórców systemu CMS WordPress zmiany i aktualizacje które mogą uszkodzić stronę klienta.
- Klient powinien pobrać kopię bezpieczeństwa strony- Kopię pobiera się dodaną wtyczką ALL IN ONE MIGRATION- serwery też potrafią spłonąć tylko w ten sposób macie państwo 100% zabezpieczenia. SEOBIT nie ponosi odpowiedzialności za awarię, uszkodzenie czy zniszczenie serwerowni z danymi i stronami www!
- Klient ma obowiązek dbać o przekazaną stronę www a w szczególności na bieżąco aktualizować wordpresa, wtyczki, motyw. Dbać o bezpieczeństwo i nie instalować niesprawdzonych wtyczek i dodatków.
33. Seobit nie ponosi odpowiedzialności za działanie strony jeśli klient instaluje dodatkowe wtyczki, dodatki, dodatkowy kod, wprowadza samodzielnie zmiany oraz nie aktualizuje witryny na bieżąco. - Usługi dodawane gratis do oferty (serwer, domena, pozycjonowanie, logo) nie mogą stanowić podstawy do roszczeń finansowych kupującego. Niemniej sprzedający dochowa staranności w realizacji tych dodatków. Pozycjonowanie strony w ofercie jest to pozycjonowanie początkowe aby strona zaistniała w sieci i została poprawnie zindeksowana, pojawiła się z podstronami w wyszukiwarce google. Skuteczne pozycjonowanie strony czy uzyskanie wyników Top10 to proces długofalowy, wielomiesięczny na który oddziaływanie ma wiele czynników. Pozycjonowanie strony w ofercie SEOBIT nie gwarantuje określonej pozycji strony w wyszukiwarce google.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
Zwrot
-
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 od dnia zakupu przedmiotu jeśli nie został wykonany projekt strony www.
-
W takim wypadku Konsument przesyła Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
-
Klient wysyła zgłoszenie odstąpienia od umowy dotyczące danego Towaru za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu
-
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsumentowi zwracane są niezwłocznie wszystkie płatności. Zostanie wystawiona stosowna faktura
korekta. Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu. -
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania
Towaru nie podlega zwrotowi.
Reklamacja Towaru
-
Klient będący Konsumentem ma prawo do reklamacji Towaru lub Towarów wchodzących w skład Zamówienia.
-
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
-
Klient dokonuje reklamacji, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne dotyczące danego Towaru za pośrednictwem sklepu internetowego
-
Do zgłoszenia reklamacyjnego klient zobowiązany jest dołączyć:
- Protokół reklamacji
- Opis problemu
- Numer zamówienia
-
Sklep zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji do 30 dni od daty jej złożenia. Wszelkie
informacje dot. postępowania reklamacyjnego Sprzedawca będzie przekazywał Konsumentowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, na
adres z którego przesłano reklamację.