Elementor SEO: jak zoptymalizować swoją witrynę Elementor

5 kwietnia 2021

Blog

29 / 100

Pozycjonowanie ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej witryny, ale dla wielu użytkowników wciąż pozostaje tajemnicą. W tym artykule dowiemy się, czym jest SEO, jak wpływa na Twoją witrynę i jak ją zoptymalizować, aby jak najlepiej ją wykorzystać i wyprzedzić konkurencję. 

Poprawa optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest kluczem do generowania ruchu w sieci, maksymalizacji konwersji i zwiększenia widoczności Twojej marki.

Na szczęście zwiększenie rankingów Twojej witryny w wyszukiwarkach jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki integracji Elementora z wtyczkami Yoast SEO i Rank Math . Możesz użyć tych dwóch popularnych narzędzi SEO do wprowadzania zmian i optymalizacji bezpośrednio w Kreatorze witryn Elementor. 

W tym przewodniku przeprowadzimy Cię przez każdy aspekt SEO na stronie i technicznego SEO. Następnie wyjaśnimy, jak osiągnąć sukces w SEO za pomocą Elementora i wybrać Yoast SEO lub Rank Math. Zacznijmy!Sprawdź najlepsze wtyczki SEO, aby uzyskać ranking witryny

Spis treści

Co to jest SEO?

SEO to technika marketingowa, która ma na celu poprawę pozycji Twojej witryny w rankingu i widoczności w wyszukiwarkach. W przeciwieństwie do reklam typu Pay-Per-Click (PPC), marketingu e-mailowego i reklam w mediach społecznościowych, SEO jest ukierunkowane na ruch organiczny.

Ruch organiczny obejmuje bezpłatnych odwiedzających, którzy trafiają do Twojej witryny za pośrednictwem wyszukiwarki. Według specjalistów SEO dla przedsiębiorstw z BrightEdge ponad 53% całego ruchu w witrynie pochodzi z bezpłatnych wyników wyszukiwania. 

Wspinając się w rankingach wyszukiwarek, możesz znacznie zwiększyć ruch organiczny swojej witryny. Pierwszej stronie Google otrzymuje 95% ruchu w sieci, a pierwsze pięć wyników wyszukiwania organicznego dostać ponad dwie trzecie wszystkich kliknięć. Niektóre strony internetowe zwiększyły ruch nawet o 2600 procent po zainwestowaniu w SEO. To zaleta, do której warto dążyć.

Istnieją również dowody sugerujące, że inwestowanie w SEO zapewnia znacznie wyższy zwrot z inwestycji (ROI) niż płatna strategia marketingowa. Według badania okulograficznego 70-80% ludzi ignoruje płatne wyniki wyszukiwania na rzecz opcji organicznych. 

Skuteczna strategia SEO obejmuje szereg elementów. To zawiera:

W tym przewodniku skupimy się na dwóch aspektach, które możesz zoptymalizować za pomocą kreatora stron Elementor: 

  1. Techniczne SEO 
  2. SEO na stronie

Techniczne SEO

Techniczne SEO koncentruje się na pomocy wyszukiwarkom w pobieraniu i indeksowaniu Twojej witryny. Za każdym razem, gdy ktoś przeprowadza wyszukiwanie, Google przeszukuje indeks w poszukiwaniu odpowiednich stron. Jeśli treść zostanie uznana za dobrze dopasowaną do zapytania, pojawi się w wynikach wyszukiwania użytkownika.

Doskonaląc techniczne SEO, możesz zapewnić szybkie i prawidłowe indeksowanie treści. Dzięki temu Twoje strony będą wyświetlane w odpowiednich wynikach wyszukiwania.

Google organizuje również zawartość w sposób, który ma na celu jak najskuteczniejsze rozwiązywanie każdego zapytania wyszukiwania. Najbardziej trafny wynik pojawia się na pierwszym miejscu. 

Z tego powodu istnieją dowody sugerujące, że awansowanie tylko o jedno miejsce w wynikach Google może zwiększyć współczynniki klikalności (CTR) o ponad 53%. Doskonaląc techniczne SEO, możesz zwiększyć swoje szanse na wysoką pozycję w odpowiednich wynikach wyszukiwania i uzyskać wiele dodatkowych kliknięć. 

Techniczna lista kontrolna SEO dla użytkowników Elementora

SEO obejmuje wiele aspektów technicznych, ale nie musi być skomplikowane. Oto nasza prosta lista kontrolna do optymalizacji technicznego SEO Twojej witryny.

1. Linki wychodzące

Linki wychodzące to hiperłącza z Twojej witryny do innej witryny. Tworząc linki wychodzące, możesz pomóc wyszukiwarkom zrozumieć, w jaki sposób witryny i strony są ze sobą powiązane. 

Linki wychodzące mogą nie zwiększyć bezpośrednio SEO, ale mogą poprawić wrażenia odwiedzających, pomagając im szybciej znaleźć odpowiednią, interesującą zawartość. Może to zwiększyć Twoją reputację jako cennego zasobu i potencjalnie przynieść Ci powracających gości. Możesz nawet otrzymywać linki zwrotne z witryn, do których prowadzą linki. 

Możesz przekształcić dowolny widżet Elementora w link wychodzący, po prostu wybierając ten element, a następnie wpisując wybrany adres URL w panelu Elementor:

elementor-outbound-link

Aby jak najlepiej wykorzystać linki wychodzące, należy wskazać wiarygodne i godne zaufania źródła. 

2. Linki wewnętrzne: istniejące treści

Google używa linków wewnętrznych do określania ważności strony internetowej w hierarchii Twojej witryny. Ponadto linki wewnętrzne pomagają użytkownikom w przechodzeniu do innych odpowiednich treści i sekcji w Twojej witrynie.

Podczas tworzenia nowej treści rozsądnie jest umieszczać linki do starszych treści, gdy tylko jest to możliwe. Jest to łatwe do osiągnięcia w Elementorze. Za każdym razem, gdy tworzysz adres URL, Elementor automatycznie zasugeruje odpowiednią zawartość, do której możesz utworzyć link:

sugestie-linków-elementów

Należy pamiętać, że uszkodzone linki mogą mieć negatywny wpływ na SEO. Dlatego po utworzeniu linków wewnętrznych zalecamy również monitorowanie stanu tych linków za pomocą narzędzia takiego jak Spider SEO Screaming Frog .

3. Linki wewnętrzne: nowa zawartość

Ponadto nie zapomnij zaktualizować starszych treści za pomocą łączy do nowych treści. Możesz szybko znaleźć odpowiednie treści w swojej witrynie, przeprowadzając wyszukiwanie wewnętrzne.

Na przykład, jeśli piszesz post o najlepszych wtyczkach SEO dla WordPress, możesz wyszukać wszelkie wcześniejsze treści, które zawierają frazy „optymalizacja wyszukiwarek” lub „najlepsze wtyczki WordPress” Następnie możesz zamieścić linki do tych stron w swoim nowym poście.

4. Szybkość witryny

Google wykorzystuje szybkość strony jako czynnik rankingowy zarówno w wynikach wyszukiwania na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Jeśli chcesz uzyskać wysoką pozycję w rankingu, ważne jest, aby Twoja witryna działała dobrze na wszystkich urządzeniach.

Aby zwiększyć wydajność swojej witryny, możesz postępować zgodnie ze wskazówkami w naszym przewodniku, jak przyspieszyć WordPress . Aby przetestować wydajność witryny , zalecamy skorzystanie z narzędzia takiego jak Pingdom , GTmetrix lub Google PageSpeed ​​Insights :

google-pagespeed-insights

Warto też regularnie testować swoją witrynę. Pomaga to szybko zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy z wydajnością, zanim spowodują one uszkodzenie SEO.

5. Robots.txt

Plik robots.txt Twojej witryny zawiera instrukcje dla robotów wyszukiwarek. Możesz użyć tego pliku, aby określić, do których części witryny mają dostęp te roboty, a które powinny ignorować.

Jeśli plik robots.txt jest nieprawidłowo skonfigurowany, może to uniemożliwić wyszukiwarkom indeksowanie Twojej witryny. Może to mieć katastrofalny wpływ na Twoje SEO. 

Możesz sprawdzić, czy wyszukiwarki mogą zobaczyć Twoją witrynę za pomocą testera pliku robots.txt . Jeśli to narzędzie wykryje problem z plikiem robots.txt, możesz edytować plik za pomocą Yoast SEO. W WordPress, przejdź do SEO > Narzędzia i wybierz Edytor plików :

yoast-seo-robots

Yoast SEO wyświetli Twój plik robots.txt. Możesz teraz wprowadzić potrzebne zmiany. 

Jeśli używasz Rank Math, możesz uzyskać dostęp do pliku robots.txt swojej witryny, przechodząc do Rank Math General Settings Edit robots.txt Następnie możesz wprowadzić zmiany:

rank-math-robots

Boty wyszukiwarek docierają również do Twojej witryny z wcześniej ustalonym limitem liczby stron, które mogą zaindeksować, zwanym także „budżetem na indeksowanie”. Możesz potencjalnie użyć pliku robots.txt do ukrycia sekcji witryny przed pająkiem wyszukiwarki. Twój budżet na indeksowanie można następnie wykorzystać na inne, ważniejsze sekcje witryny. 

Co to jest SEO na stronie?

Załóżmy, że ciężko pracowałeś, aby stworzyć idealną stronę docelową . Niestety, jeśli Google nie zdaje sobie sprawy z zawartości tej strony, nie pojawi się ona w odpowiednich wynikach wyszukiwania, bez względu na to, jak doskonała może być.

Pozycjonowanie na stronie polega na pomaganiu wyszukiwarkom w zrozumieniu kontekstu i zawartości każdej strony, celu, któremu służy, oraz zapytań, które rozwiązuje. Dzięki tym strategiom Twoje treści mają największe szanse na pojawienie się w odpowiednich wynikach wyszukiwania.

Lista kontrolna SEO na stronie dla użytkowników Elementora

Na tej liście kontrolnej poprowadzimy Cię przez proces optymalizacji SEO na stronie za pomocą platformy Elementor. Dzięki naszej nowej integracji z popularnymi wtyczkami Yoast SEO i Rank Math proces ten jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej.

1. Optymalizacja fragmentów

„Fragment” to tekst reprezentujący każdą stronę internetową w wynikach wyszukiwania. Dzięki naszej integracji z Yoast SEO i Rank Math, możesz teraz stworzyć swój fragment bezpośrednio w edytorze Elementor. Użytkownicy Yoast SEO mogą znaleźć edytor fragmentów w menu po lewej stronie Elementora:

integracja elementor-yoast

Użytkownicy Rank Math mogą dostosować fragment za pomocą zakładki SEO. Tę nową kartę znajdziesz w menu po lewej stronie Elementora:

elementor-seo-tab

Po wybraniu tej karty kliknij Edytuj fragment Spowoduje to uruchomienie edytora fragmentów Rank Math bezpośrednio w interfejsie użytkownika Elementora:

elementor-edit-snippet

W kolejnych sekcjach omówimy wszystkie istotne elementy tworzenia angażującego, przyjaznego dla SEO fragmentu kodu.

2. Tytuł SEO

Tytuł SEO, znany również jako tytuł meta, to nagłówek, który pojawia się na stronach wyników wyszukiwania Google. Ten tytuł jest mocno rozważany przez Google, jeśli chodzi o określanie zawartości strony.

Na początek wymyśl tytuł, który przyciągnie uwagę odbiorców i sprawi, że będą chcieli kliknąć Twój fragment. Pamiętaj, aby w tytule uwzględnić odpowiednie docelowe słowa kluczowe.

3. Linia ślimaka

Linia informacji o pracy to dodatkowy tekst, który możesz dodać do adresu URL. Pomaga to wyszukiwarkom i ludziom zrozumieć zawartość Twojej strony. Jeśli korzystasz z Yoast SEO lub Rank Math, możesz edytować bezpośredni link każdej strony bezpośrednio w edytorze Elementor:

yoast-seo-slug

Aby uzyskać najlepsze wyniki, postaraj się, aby ślimak był zwięzły i do dzielenia słów używaj łączników zamiast podkreśleń. Lepiej jest również unikać używania wielkich liter, znaków interpunkcyjnych i znaków innych niż angielskie w slugu.

4. Opis meta

Aby zachęcić ludzi do klikania linku, metaopis powinien zawierać informacje i przyciągać uwagę. Tam, gdzie to możliwe, dobrze jest przekazać główne wnioski ze strony i zamieścić wyraźne wezwanie do działania (CTA) .

Możesz stworzyć unikalny opis dla każdej strony lub posta za pomocą Yoast SEO lub Rank Math. Jeśli korzystasz z Yoast SEO, będziesz mieć dodatkową opcję aktualizacji wielu opisów jednocześnie za pomocą edytora zbiorczego Yoast SEO. Możesz uzyskać dostęp do tego edytora zbiorczego, przechodząc do SEO Narzędzia Edytor zbiorczy Opis :

yoast-meta-description

Jeśli korzystasz z popularnej platformy WooCommerce , Twoja witryna może zawierać dziesiątki, a nawet setki stron produktowych . Aby poprawić SEO w handlu elektronicznym , zalecamy utworzenie dwóch oddzielnych opisów dla każdej strony produktu. Możesz również rozważyć testy A / B różnych opisów, aby zobaczyć, który z nich ma najwyższy CTR.

5. Polecane fragmenty

Fragment z odpowiedzią pojawia się, gdy wynik pojawia się u góry wyników wyszukiwania Google, podświetlony w osobnym polu. Fragmenty z odpowiedzią mają na celu natychmiastową odpowiedź na zapytanie użytkownika i zwykle zapewniają wysoki CTR. Według ostatnich badań ranking polecanego fragmentu zwiększa ruch organiczny dla tego wyszukiwania o 677%.

Google Search Console nie wyświetla żadnych informacji dotyczących polecanych fragmentów, więc będziesz musiał użyć narzędzia innej firmy. Zalecamy skorzystanie z Site Explorera Ahrefs w celu zidentyfikowania słów kluczowych, dla których aktualnie znajdujesz się w rankingu, a następnie skorzystanie z filtrów Ahrefs, aby wyświetlić tylko strony, na których Google wyświetla Twoje treści jako polecany fragment.

Istnieją również kroki, które możesz podjąć, aby zmaksymalizować swoje szanse na uzyskanie statusu polecanego fragmentu. Definiując termin lub pojęcie, użyj formatu pytań i odpowiedzi oraz podaj jasną i precyzyjną definicję.

6. Fragmenty rozszerzone

Fragmenty rozszerzone wyświetlają dodatkowe informacje między adresem URL a opisem w wynikach wyszukiwania Google. Często generują je recenzje, przepisy i wydarzenia. Dzięki nim Twoje treści będą się wyróżniać z tłumu, co może zwiększyć CTR.

Google pobiera rozszerzone informacje z danych strukturalnych w kodzie HTML strony. Jeśli chcesz skorzystać z opisów rozszerzonych, widget z oceną gwiazdkową Elementora ma wbudowaną obsługę fragmentów rozszerzonych i funkcji znaczników strukturalnych Google:

elementor-star-widget

Możesz także tworzyć zaawansowane strony, które generują fragmenty rozszerzone, korzystając z naszego Kreatora motywów . Alternatywnie możesz użyć rozszerzenia Elementor, które obsługuje mikrodane schematu .

Yoast SEO ma potężną implementację ustrukturyzowanych danych schematu i automatycznie zastosuje dane strukturalne na podstawie informacji wprowadzonych podczas instalacji wtyczki. Możesz także edytować te ustawienia dla określonych stron i postów za pomocą edytora Elementor:

schemat-yoast

Jeśli używasz Rank Math, może być konieczne włączenie modułu schematu przed uzyskaniem dostępu do potężnych funkcji edycji schematu wtyczki. Aby rozpocząć, przejdź do Rank Math > Dashboard . W razie potrzeby możesz następnie włączyć moduł Schemat (dane strukturalne) :

ranga-schemat-matematyczny

Dzięki Rank Math możesz wybrać domyślny typ schematu, który będzie pojawiał się w przypadku określonych typów zawartości. Te globalne ustawienia schematu znajdziesz, przechodząc do Rank Math > Titles and Meta :

rank-math-global

Rank Math zapewnia również wybór szablonów schematów. Umożliwiają one określenie typu tworzonej treści, na przykład: artykuł, książka lub kurs Następnie możesz wypełnić niezbędne informacje, aby wygenerować prawidłowy schemat. 

Dzięki naszej integracji Rank Math możesz zastosować szablon schematu bezpośrednio z edytora Elementora. Aby rozpocząć, przejdź do SEO > Schemat Następnie możesz wybrać Generator schematu :

ranga-schemat-matematyczny

Spowoduje to wyświetlenie listy wszystkich dostępnych szablonów schematów. Dokonaj wyboru, a Rank Math poprosi Cię o wprowadzenie niezbędnych informacji:

generator rang matematycznych

Wdrożenie schematu oznacza, że ​​Twoja witryna ma większe szanse na pojawienie się w odpowiednich wynikach wyszukiwania. Więcej informacji na temat implementacji schematu można znaleźć w oficjalnej dokumentacji Yoast SEO oraz w dokumentacji Rank Math .

7. Bułka tarta

Menu nawigacyjne to wiersz tekstu, który zwykle znajduje się u góry strony. Breadcrumbs może poprawić wrażenia użytkownika (UX), pomagając odwiedzającym w poruszaniu się po Twojej witrynie. Może to wydłużyć czas trwania sesji i liczbę odwiedzanych stron, które są ważnymi wskaźnikami dla SEO. Okruszki chleba pomagają również Google zindeksować Twoją witrynę i zrozumieć powiązania między stronami. 

Możesz tworzyć bułkę tartą za pomocą integracji Yoast SEO firmy Elementor. W WordPress przejdź do Yoast SEO Wygląd w wyszukiwarce Breadcrumbs . Po włączeniu menu nawigacyjnego wtyczki będziesz mieć dostęp do różnych ustawień, które kontrolują ich wygląd i zachowanie:

elementor-yoast-breadcrumbs

Użytkownicy Rank Math mogą również dostosować sposób wyświetlania ich menu nawigacyjnego na stronie. Aby uzyskać dostęp do tych ustawień, przejdź do Rank Math General Settings Breadcrumbs :

rank-math-breadcrumbs

W tym miejscu możesz wykonywać zadania, takie jak wybieranie znaku separatora w okruszkach, dodawanie opcjonalnego prefiksu i określanie formatu menu nawigacyjnego dla stron archiwum.

Yoast udostępnia również widżet Breadcrumbs dla Elementora. Znajdziesz tę opcję w edytorze Elementor:

elementor-breadcrumbs-widget

Widżet ułatwia dodawanie bułki tartej do dowolnej strony lub posta. Widżet Breadcrumbs Yoast SEO może być szczególnie przydatny dla każdego, kto buduje sklep e-commerce , ponieważ sklepy internetowe zwykle mają złożoną hierarchię obejmującą wiele kategorii produktów i podkategorii. Jest to również przydatna pomoc nawigacyjna dla kupujących, a jednocześnie pomaga wyszukiwarkom zrozumieć układ Twojego sklepu.

9. Optymalizacja treści

Treść, która odniosła sukces, dostarcza czytelnikowi cennych informacji i idealnie pomaga mu rozwiązać istotny problem. Aby uzyskać najlepsze wyniki, zalecamy zidentyfikowanie konkretnych wyzwań, z którymi boryka się Twoja grupa docelowa. Jeśli tworzysz treści, które pomagają im rozwiązać te problemy, jesteś na dobrej drodze do zbudowania lojalnej publiczności.

Może również pomóc przeanalizować twoją konkurencję. Na przykład możesz użyć narzędzia takiego jak Link Explorer, aby zidentyfikować treści konkurencji, które przyciągnęły dużą liczbę linków zwrotnych. Linki zwrotne świetnie sprawdzają się w SEO, więc jest to oznaka udanej strategii content marketingu. Tworząc podobne treści, możesz również zabezpieczyć cenne linki zwrotne i poprawić swoje SEO.

Treść powinna zawierać wszystkie słowa kluczowe oraz odpowiednie synonimy. Możesz także ułatwić wyszukiwarkom zrozumienie treści Twojej strony, używając terminów związanych z koncepcją. Są one znane jako słowa kluczowe Latent Semantic Indexing (LSI). 

Możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych za pomocą narzędzi takich jak Ahrefs , KWFinder i Keyword Explorer . SEMrush zapewnia również przydatne narzędzia Przegląd słów kluczowych i Magia słów kluczowych. Dzięki integracji Yoast SEO możesz ustawić słowa kluczowe posta bezpośrednio w edytorze Elementor:

słowo kluczowe elementor-yoast

Alternatywnie możesz ustawić swoje słowo kluczowe za pomocą naszej integracji Rank Math. Po prostu wybierz zakładkę SEO i wpisz słowo kluczowe lub frazę w polu Słowo kluczowe :

elementor-seo-tab

Jeśli chodzi o doskonalenie treści, sugerujemy skorzystanie z edytora Hemmingway . Ta bezpłatna aplikacja internetowa zwraca uwagę na długie, skomplikowane zdania i wiele innych typowych błędów. Postępując zgodnie z sugestiami Hemmingwaya, możesz tworzyć treści łatwe do zrozumienia dla wyszukiwarek i ludzi.

Jeśli używasz Yoast SEO lub Rank Math, te wtyczki będą również wyświetlać sugestie dotyczące poprawy SEO postu bezpośrednio w edytorze Elementor:

sugestie-elementor-yoast

Sugerujemy również skanowanie podtytułów, aby upewnić się, że mają logiczny przepływ. Idealnie byłoby, gdyby odwiedzający zrozumieli zawartość Twojej strony, po prostu przeglądając podtytuły. Może to pomóc im zdecydować, czy zobowiązać się do przeczytania całej strony.

Wreszcie, kiedy nadejdzie czas na opublikowanie treści, spróbuj dołączyć co najmniej jedno odpowiednie wezwanie do działania. W SEO chodzi o kierowanie ruchu do Twojej witryny, ale wezwania do działania są niezbędne do przekształcania odwiedzających w klientów.

10. Optymalizacja mobilna

Urządzenia mobilne odpowiadają za około połowę ruchu internetowego na całym świecie . Oznacza to, że jeśli nie zoptymalizujesz swojej witryny pod kątem urządzeń mobilnych, możesz zrazić do siebie ponad 50% swoich odbiorców. 

Reakcja na urządzenia mobilne może również wpłynąć na Twoje SEO. Jeśli Twoja witryna nie wyświetla się lub nie działa poprawnie na urządzeniach mobilnych, wpłynie to na UX. Może to mieć wpływ na kilka ważnych czynników rankingowych, w tym czas trwania sesji i liczbę odwiedzonych stron. 

Możesz przetestować wydajność swojej witryny za pomocą trybu responsywnego Elementora . To mobilne rozwiązanie do edycji, które umożliwia podgląd wyglądu i działania Twojej witryny na smartfonach i tabletach. Możesz również użyć tego narzędzia, aby zoptymalizować swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych. Obejmuje to określanie różnych wysokości linii i odstępów między literami dla tabletów i smartfonów. 

Aby uruchomić tryb responsywny Elementora, wybierz małą ikonę telefonu komórkowego u dołu panelu Elementor. Następnie możesz wybrać komputer, tablet lub telefon komórkowy:

elementor-responsive-mode

Edytor Elementor wyświetli teraz podgląd strony lub posta na wybranym typie urządzenia. Po optymalizacji swojej witryny zalecamy przetestowanie jej wydajności na urządzeniach mobilnych za pomocą narzędzia takiego jak Google PageSpeed ​​Insights.

Elementor i SEO: często zadawane pytania (FAQ)

W tym momencie, miejmy nadzieję, lepiej zrozumiesz, w jaki sposób możesz ulepszyć swoje SEO za pomocą Elementora. Chcemy jednak poświęcić chwilę, aby odpowiedzieć na niektóre z najczęstszych pytań, które napotkaliśmy na temat używania Elementora do optymalizacji Twojej witryny.

Czy Elementor jest dobry dla SEO?

Kreatory stron, takie jak Elementor, mogą mieć pozytywny wpływ na SEO, pomagając tworzyć piękne, angażujące strony. Może to zatrzymać ludzi w Twojej witrynie na dłużej, co ma kluczowe znaczenie dla SEO. Ponadto, jeśli używasz wtyczek Rank Math lub Yoast SEO, możesz wprowadzić znaczące zmiany w SEO bezpośrednio z edytora stron Elementor.

Czy Elementor spowalnia Twoją witrynę?

Elementor to jeden z najszybszych kreatorów stron internetowych WordPress, napisany zgodnie z najsurowszymi standardami kodu. Jeśli po przejściu na Elementor napotkasz problemy z wydajnością, możliwe, że Twoja witryna jest nieprawidłowo skonfigurowana.

Które wtyczki WordPress poprawiają SEO Elementora?

Istnieje wiele wtyczek WordPress, które mogą poprawić Twoje SEO. W szczególności zdecydowanie zalecamy Yoast SEO i Rank Math, ponieważ obie te wtyczki są zintegrowane z Elementorem. Umożliwia to wykonywanie szeregu ważnych zadań SEO bezpośrednio z edytora Elementor.

Popraw swoje SEO dzięki Elementorowi

SEO jest niezbędne do kierowania ludzi do Twojej witryny. Postępując zgodnie ze wskazówkami i technikami zawartymi w tym artykule, możesz upewnić się, że Twoja witryna spełnia wszystkie wymagania wyszukiwarek i przyciąga ruch, na jaki zasługuje.

Korzystanie z Elementora może pomóc w ulepszeniu technicznego i on-page SEO. Dzięki integracji z popularnymi wtyczkami SEO, takimi jak Yoast SEO i Rank Math, możesz zoptymalizować SEO swojej witryny bez konieczności opuszczania edytora Elementora. Obejmuje to tworzenie atrakcyjnych i bogatych w słowa kluczowe opisów w metatagach, optymalizację schematu i pomoc Google w zrozumieniu treści Twojej witryny za pomocą menu nawigacyjnego.

Masz pytania dotyczące optymalizacji SEO za pomocą Elementora? Zapytaj w komentarzach poniżej!